Klacht melden

Scheldezoom Farmacie neemt elke melding (klacht, fout, of suggestie) serieus. Het is daarom van belang dat meldingen geregistreerd worden. Via onderstaand formulier kunt u eenvoudig uw melding invoeren.

  • Vul indien mogelijk de velden zo volledig mogelijk in, zodat er snel handelend opgetreden kan worden na binnenkomst van de melding.
  • Bij onduidelijkheden wordt er contact met u opgenomen.
  • Na afhandeling van uw opmerking wordt u als melder op de hoogte gebracht van het resultaat en afwikkeling.

Klachten melden

Zijn er naar aanleiding van het incident al correctieve acties, uitgevoerd? (Bijvoorbeeld er vond reeds een nalevering plaats op basis van een nieuwe bestelling)*

Op welke afdeling, proces of locatie van Scheldezoom Farmacie heeft uw melding betrekking?*

Heeft u deze melding al op een andere manier kenbaar gemaakt aan de ziekenhuisapotheek of betreffende afdeling?*

Betreft het incident een artikel, geneesmiddel? *

Heeft een fout de patiënt bereikt?*

Geslacht patiënt*